Geoblog.pl    nati    Podróże    Portugalia- byle fajnie, byle tanio ;)    Lizbona przez parę dni

Lizbona przez parę dni

Portugal
Portugal, Lisboa

Wczoraj do Lizbony dojechałysmy dośc późno. Ze stacji PKP do hostelu musiałysmy dostac się metrem, ale jeśli ktos ma mape i chociaż troszkę orientacji w terenie to nie powinno być problemu. Jesli będziecie korzystać z komunikacji miejskiej, czyli z metra, autobusów, tramwajów, wind, kolejek to polecamy bilety kilkudniowe. Można jeździć ile się chce.
Nasz hostel jest w ścisłym centrum, kosztuje 10 euro za nocleg w pokoju 10-cio osobowym, mamy pościel, living room, sniadanie, wszystko w cenie. Jedynym problemem jest to, że ubikacje nie maja prawidłowych drzwi, tylko zasłonki, takie jak pod prysznicem. Są drzwi do ogólnej łazienki z kibelkami i prysznicami, ale potem same firanki. No i w tym akurat hostelu nie ma zamykanych szafek. No i okna są na uliczkę na której prawie całą noc gra muzyka, ale cóz się oczekuje za 10 euro.
Z propozycji menu z wczorajszego wieczorku: tuńczyk z bułką. Tuńczyk jest dobry i tani- poza tym w nocnym sklepie nie było nic innego czego nazwy mogłybysmy rozpoznać. Przepraszam, jeszcze Fanta do picia była:)